vertrek - Reisverslag uit Peking, China van Ruben Groot - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Peking, China van Ruben Groot - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Ruben de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ruben

26 Oktober 2012 | China, Peking

Nou daar zit ik dan. Probeer me in te checken op schiphol, lukt niet. Na veel gedoe en geknoei blijkt me vlucht dus te zijn gecanceld om dat het vliegtuig te vol zat. Dus hebben ze de orginele vlucht gesplitst in 2 vluchten. Ik zou dus eerste via maleisie gaan. Tussen stop nu: China, Bejing. Hadden ze me best even van te voren mogen vertellen opzich. Nou goed de vlucht tijd was gelukkig niet verander. Maar te vroeg gejuicht... Even later blijkt mijn vlucht weer eens lekker 1,5 uur vertraagd te zijn. Hoer zit ik dan maar me blog te schrijven

  • 26 Oktober 2012 - 20:44

    Marieke:

    Ach ja, links om of rechtsom, jij zit over twee dagen in 35 graden, dus geen geklaag meneertje... ;-)

  • 26 Oktober 2012 - 21:31

    Carla:

    Even ..., maar hoe dan ook je gaat naar Australië. Sterkte en succes met je vlucht. Xx

  • 05 November 2012 - 05:24

    Ineke. Truitman:

    Hai Ruben je bent dan eindelijk gearriveerd in down uder. Waar het droog is. En waar het warm is. Hier is het nattig en koud. Dus je bent momenteel bezig om allerlei zaken te regelen
    )zoals een ID card. Dat kan je beter meteen doen dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Heel veel plezier in down under bij Perth. Er schijnen daar wel eens witte haaien te zwemmen, dus Be Aware of them,
    Groetjes Ineke Truiman and enjoy tour stay in Australië








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

A Land Down Under

Een reis naar de andere kant van de wereld.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Life Down Under

03 Januari 2013

2013

14 December 2012

On my way to Kalgoorlie

15 November 2012

Dingen

02 November 2012

De eerste dagen
Ruben

Mijn reis naar Australia!

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 4653

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 01 Juni 2012

A Land Down Under

Landen bezocht: